Wdrożenia / BIM manager

Podstawowa znajomość oprogramowania to często za mało aby zacząć używać kompleksowych rozwiązań w optymalny i funkcjonalny sposób. Bardzo istotne jest maksymalne wykorzystanie możliwości, jakie oferuje nam oprogramowanie. Optymalizacja całego systemu pozwala na osiągnięcie wymiernych korzyści w zarządzaniu danymi, analizy kosztów czy kontroli jakości. Innowacyjność w organizacji dostępnych narzędzi przekłada się również na konkurencyjność firmy.

Nasza usługa wdrożenia opiera się na następujących etapach:

Analiza:

  • rozwiązań projektowych (analiza oprogramowania, struktury organizacji pracy oraz standardów biurowych)
  • kwalifikacji pracowników (analiza struktury organizacji zespołu oraz indywidualnych umiejętności)

Przygotowanie rozwiązania:

  • stworzenie szablonu/biblioteki (uwzględniającego standard biura oraz obowiązujące normy)
  • wybór konkretnego oprogramowania czy usługi IT

Wdrożenie:

  • szkolenie pracowników
  • implementacja szablonu
  • wsparcie techniczne (asysta na etapie pierwszego projektu)

 

Usługa BIM manager:

Bardzo często zakres podstawowej usługi wdrożeniowej jest zbyt mały, aby zapewnić kompleksowe wsparcie naszym klientom. W przypadku dużych, wielobranżowych projektów oferujemy usługę BIM managera. Do jego zakresu należą:

  • administracja współdzielenia pliku centralnego (organizacja zadań, czyszczenie plików, usuwanie błędów)
  • zarządzanie standardem biura (tworzenie parametrów, uzupełnianie bibliotek, modyfikacja organizacji pracy)
  • uzupełnianie funkcjonalności (dobór dodatków, tworzenie skryptów)
  • doraźna pomoc i dedykowane szkolenia uczestników projektu

 

W trakcie całego procesu wdrożenia oferujemy swoją wiedzę oraz doświadczenie, nie tylko pracowniom projektowym ale również generalnym wykonawcom oraz inwestorom na różnych etapach procesu inwestycyjnego.

Zapytaj o szczegółowe informacje dotyczące wdrożeń w zakładce kontakt.